آموزش هوش مصنوعی

۱. هوش مصنوعی و ماشین لرنینگ در صدر جدول تکنولوژی آینده

عمومی خبری

۱. هوش مصنوعی و ماشین لرنینگ در صدر جدول تکنولوژی آینده

هوش مصنوعی (AI) شبیه‌سازی هوش انسان در ماشین‌ است. هوش مصنوعی باعث می‌شود که ربات‌ها و ماشین‌ها مانند انسان فکر کنند و کارهای او را تقلید کنند. مثال ساده‌ هوش مصنوعی ربات‌ها هستند که هرروز باهوش‌تر می‌شوند و هوش آن‌ها کم کم به انسان‌ها شبیه می‌شود. هوش مصنوعی در هر ماشین و تجهیزات الکترونیکی که از ویژگی‌های مرتبط با ذهن انسان مانند یادگیری و حل مسئله برخوردار باشد، استفاده می‌شود.

ماشین لرنینگ یکی از کاربردهای هوش مصنوعی است و به عنوان پیچیده ترین تکنولوژی جهان یا حداقل یکی از پیچیده‌ترین فناوری‌های جهان امروز شناخته می‌شود. این تکنولوژی به ماشین‌ها اجازه می‌دهد به طور خودکار یاد بگیرند و مانند یک انسان هر روز به دانش و علم خود اضافه کنند، قسمت شگفت‌انگیز ماشین لرنینگ افزایش یادگیری بدون دخالت و برنامه‌ریزی انسان است. یادگیری ماشینی روی توسعه برنامه‌های رایانه‌ای تمرکز می‌کند؛ برنامه‌هایی که می‌توانند به داده‌ها دسترسی پیدا کنند. داده‌ها و اطلاعاتی که می‌تواند تصمیم‌ بگیرد، نوآوری داشته باشد و کسب و کارها و به طور کلی جهان را دگرگون کند.

قابلیت‌های ماشین لرنینگ روز به‌ روز بیشتر می‌شود. در حقیقت هوش مصنوعی و ماشین لرنینگ مانند یک کودک نوپا هرروز بیش‌تر از قبل یاد می‌گیرند. افزایش یادگیری و توانایی این تکنولوژی جدید، جهان را دگرگون می‌کند. علاوه بر این ماشین لرنینگ و هوش مصنوعی مثل یک موتور محرک برای پیشرفت سایر تکنولوژی‌ها هستند.

هوش مصنوعی و ماشین لرنینگ، منبع اکثر نوآوری‌هایی است که در دهه آینده خواهیم دید. هوش مصنوعی نیروی محرکه بسیاری از تحولات و برخی از مواردی است که در ادامه این مقاله به آن‌ها اشاره کرده‌ایم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عمومی خبری
نمایندگی فروش پانل گچی جی برد

نمایندگی فروش پانل گچی جی برد گچ برگ جی برد یکی از بروز ترین صفحات روکش دار گچی که به تازگی در ایران شروع به تولید نموده است از لحاظ کیفیت به دو نوع، درجه یک و درجه دو تقسیم بندی میشود. درجه یک از لحاظ قیمت نسبت به درجه …

NFT چیست و چطور کار می کند؟
عمومی خبری
NFT چیست؟ هرآنچه باید در مورد توکن غیرقابل تعویض بدانید

NFT چیست و چطور کار می کند؟ | همه چیز درباره توکن غیر قابل معاوضه ان اف تی

امنیت‌بخشیِ خانه‌های هوشمند
عمومی خبری
امنیت‌بخشیِ خانه‌های هوشمند

شرکت‌های امنیتی برای محافظت از خانه شما در برابر سرقت، آتش‌سوزی و سایر حوادث، فناوری‌های هوشمند –مخصوصاً دوربین‌های مدار بسته- را ارائه می‌دهند. اما همین فناوری‌های محافظت‌کننده خود نیز به محافظت نیاز دارند. در این موقعیت، چطور و با چه چیز می‌توان این امنیت را فراهم کرد؟ ما برایتان این …