آموزش هوش مصنوعی

دانلود بازی My Time at Sandrock برای کامپیوتر

اخبار ایران تکنولوژی

دانلود بازی My Time at Sandrock برای کامپیوتر

بازی‌های ویدیویی تجربیات لذت‌بخش و مجازی متعددی را به خوردمان می‌دهند. ما در قالب بازی‌های ویدیویی می‌توانیم زندگی‌های متعددی را تجربه کنیم، در دنیاهای فانتزی گشت و گذار کرده، خانه و مزرعه داشته باشیم و بسیاری از فعالیت‌های سرگرم‌کننده را به خورد خود دهیم. بازی‌های شبیه‌ساز که سوژه اصلی گیم پلی در آن‌ها همین موارد است می‌توانند برای طیف گسترده‌ای از سلایق سرگرم‌کننده باشند. بازی My Time at Sandrock از استودیو Pathea Games عنوانی در همین سبک بوده که به‌تازگی منتشر شده و تجربه لذت‌بخشی از زندگی و ساخت و ساز را در اختیارتان قرار خواهد داد.

روایت بازی در یک منطقه صحرایی به اسم Sandrock جریان دارد و شما باید زندگی خود را در آنجا سر و سامان دهید. با استفاده از ابزارهای کاربردی‌ای که در اختیار دارید، می‌توانید منابع مختلف را جمع‌آوری کرده، ماشین‌آلات و خانه و مزرعه بسازید و کارگاه قدیمی خود را توسعه دهید. به کمک تلاش‌های شما، این شهر کوچک صحرایی از بحران‌های بسیاری نجات پیدا خواهد کرد. شغل اصلی شما به ساخت و ساز و توسعه صنایع و کارهای مختلف در Sandrock خلاصه می‌شود.

گیم پلی بازی مانند بسیاری از بازی‌های شبیه‌ساز ساخت و ساز بوده و به‌تدریج باید تمامی چیزهای موجود در منطقه را توسعه دهید، از کارگاه گرفته تا مزرعه و خانه‌ای که در آن زندگی می‌کنید. در بازی بیش از 100 مدل آیتم و وسیله مختلف وجود دارد که با استفاده از آن‌ها می‌توانید دکور را تغییر داده و ویژگی‌های جدیدی به مردم شهر هدیه دهید. به‌جز ساخت و ساز و مدیریت منابع، بخش دیگری از گیم پلی به شنیدن داستان زندگی مردم ساکن شهر، گشت و گذار در دنیای وسیع بازی و انجام مینی گیم‌های سرگرم‌کننده مثل رقص، لیز خوردن روی شن‌ها و… اختصاص دارد که باعث می‌شود تا مدت‌های طولانی، سوژه جذاب برای تجربه در بازی My Time at Sandrock داشته باشید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌ Spirit of the Island را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی My Time at Sandrock برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Win 10
Processor: Intel Core i3-2100 | AMD FX-6300
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Nvidia GeForce GTX760 | AMD Radeon 7950
DirectX: Version 11
Storage: 20 GB available space
Additional Notes: Recommend installing Sandrock on SSD ; Minimum System Requirements might change in the future

سیستم پیشنهادی :

OS: Win 10
Processor: Intel Core i7-9700K | AMD Ryzen 7 2700X
Memory: 16 GB RAM
Graphics: Nvidia GeForce GTX1060 | AMD Radeon RX 580
DirectX: Version 11
Storage: 20 GB available space
Additional Notes: Recommend installing Sandrock on SSD ; Recommended System Requirements might change in the future

About This Game :My Time at Sandrock-Just like My Time at Portia, My Time at Sandrock takes place in a wholesome post-apocalyptic world 300 years after the Day of Calamity destroyed most modern technologies.
After accepting a job offer to become Sandrock’s newest Builder, you’ll arrive in the wild and rugged city-state, where it’s up to you and your trusty tools to restore the community to its former glory. Gather resources to build machines, befriend locals, and defend Sandrock from monsters — all while saving the town from economic ruin!
Transform a run-down workshop into a well-oiled production facility! Use an intricate set of machines to process materials and produce parts of huge structures before assembling them piece by piece to help Sandrock flourish.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عمومی خبری
نمایندگی فروش پانل گچی جی برد

نمایندگی فروش پانل گچی جی برد گچ برگ جی برد یکی از بروز ترین صفحات روکش دار گچی که به تازگی در ایران شروع به تولید نموده است از لحاظ کیفیت به دو نوع، درجه یک و درجه دو تقسیم بندی میشود. درجه یک از لحاظ قیمت نسبت به درجه …

NFT چیست و چطور کار می کند؟
عمومی خبری
NFT چیست؟ هرآنچه باید در مورد توکن غیرقابل تعویض بدانید

NFT چیست و چطور کار می کند؟ | همه چیز درباره توکن غیر قابل معاوضه ان اف تی

امنیت‌بخشیِ خانه‌های هوشمند
عمومی خبری
امنیت‌بخشیِ خانه‌های هوشمند

شرکت‌های امنیتی برای محافظت از خانه شما در برابر سرقت، آتش‌سوزی و سایر حوادث، فناوری‌های هوشمند –مخصوصاً دوربین‌های مدار بسته- را ارائه می‌دهند. اما همین فناوری‌های محافظت‌کننده خود نیز به محافظت نیاز دارند. در این موقعیت، چطور و با چه چیز می‌توان این امنیت را فراهم کرد؟ ما برایتان این …