آموزش هوش مصنوعی

استفاده از هوش مصنوعی در سیستم های امنیتی هیبریدی چه معنایی برای شرکت ها دارد

تقاضا برای هوش مصنوعی
عمومی خبری

استفاده از هوش مصنوعی در سیستم های امنیتی هیبریدی چه معنایی برای شرکت ها دارد

بیش از آنچه تصور می کنید بسیاری از فناوری‌های پیشرو جامعه توسط فناوری هوش مصنوعی هدایت می‌شوند، زیرا عملکردهای خودکار آنها فرآیندها را ساده می‌کند و به مردم کمک می‌کند تا کارهای بیشتری را با زمان کمتر انجام دهند.

اکنون، هوش مصنوعی در حال ادغام با سیستم‌های امنیتی تجاری است و شروع به متحول کردن فناوری کرده است. سیستم‌های امنیتی مدرن با فناوری هوش مصنوعی می‌توانند به تیم‌های امنیتی کمک کنند تا تهدیدها را بهتر شناسایی کنند و پاسخ‌های سریع‌تری برای محافظت مؤثرتر از کسب‌وکار شما ارائه دهند.

شرکت‌ها می‌توانند از هوش مصنوعی استفاده کنند تا اپراتورهای امنیتی را قادر به تجزیه و تحلیل کارآمدتر داده‌ها و ساده‌سازی عملیات کنند، به تیم‌ها اجازه می‌دهد تمرکز خود را بر روی موضوعات مهم‌تر تنظیم کنند و ناهنجاری‌ها را در صورت وقوع بهتر تشخیص دهند.

در مجموع، هوش مصنوعی به تیم‌های امنیتی شما قدرت می‌دهد تا پاسخ‌های بهتر و سریع‌تری به تهدیدات ارائه دهند و سیستم‌های امنیتی شما را برای ایمنی شرکت شما تقویت کنند.

از داده ها برای اتخاذ و خودکارسازی رفتارهای آموخته شده استفاده کنید

یکی از موارد استفاده هوش مصنوعی، استفاده از قابلیت‌های یادگیری آن برای خودکارسازی پاسخ‌ها است. هوش مصنوعی می تواند برای ارزیابی الگوهای داده ها در طول زمان و یادگیری از آن استفاده شود. با فرمول‌بندی پاسخ‌های خودکار، هوش مصنوعی فرآیندهای لازم را ساده‌سازی می‌کند و به تیم‌های امنیتی اجازه می‌دهد تا روی حیاتی‌ترین موضوعات تمرکز کنند.

در بسیاری از موارد، هوش مصنوعی به کاربران این امکان را می‌دهد تا وظایف لازم را با کارآمدتر انجام دهند، در حالی که ایمنی داده‌ها و استانداردهای سازمانی مورد نیاز برای عملیات بهینه را حفظ می‌کنند.

هنگام همگرایی سیستم های فیزیکی و امنیت سایبری، فناوری هوش مصنوعی برای تجزیه و تحلیل جریان های داده ترکیبی مفید است.

رفتارهای آموخته شده می‌تواند مدیریت میلیون‌ها نقطه داده‌ای را که از سراسر یک شبکه سازمانی از سیستم‌ها می‌آیند، ساده‌تر کند، به تیم‌های امنیتی کمک می‌کند تا با هشدارهای خودکار مناطق مورد نگرانی را مشخص کنند، و همچنین ممیزی کارآمد برای روندهای امنیتی را در طول زمان تسهیل می‌کند.

به عنوان مثال، اگر تیم امنیتی شما مکرراً یک هشدار خاص را در سیستم امنیتی ویدیوی خود رد کند ، با گذشت زمان الگویی شکل می‌گیرد که فناوری هوش مصنوعی آن را تشخیص می‌دهد. می تواند یک پاسخ خودکار برای رد این هشدار ایجاد کند و تعداد هشدارهای غیر ضروری را کاهش دهد.

هوش مصنوعی داده ها را تفسیر می کند و از آنها برای اطلاع رسانی پاسخ های خود استفاده می کند و سیستم شما را به طور موثر ساده می کند. با این حال، مهم است که سیستم شما سابقه ای از همه هشدارها و فعالیت ها را حفظ کند تا بتوان سیستم را به طور منظم برای اطمینان از عملکرد مطلوب بررسی کرد.

افزایش بهره وری و دقت

پاسخ‌ها و گردش‌های کاری خودکار هوش مصنوعی می‌تواند به طور قابل‌توجهی بر بهره‌وری و دقت سیستم امنیتی همگرا شما تأثیر بگذارد.

با اتخاذ برنامه های ترکیبی بیشتر توسط نیروهای کار، نیاز به تیم های امنیتی وجود دارد که به طور فزاینده ای انعطاف پذیر و در دسترس باشند. هوش مصنوعی می‌تواند به تیم‌های امنیت فیزیکی و سایبری کمک کند حتی با وجود داده‌ها و اطلاعات بیشتر، چابک‌تر و کارآمدتر شوند.

این کار بارهای غیرضروری را بر تیم امنیتی همگرای شما کاهش می‌دهد و به آنها اجازه می‌دهد تمرکز خود را بر روی مسائل مهم‌تر متمرکز کنند و کار را به نحو مؤثری انجام دهند.

نگاهی بیندازید که چگونه Openpath Video Intercom Reader Pro از هوش مصنوعی برای تسهیل دسترسی بازدیدکنندگان استفاده می کند.

هنگامی که یک بازدیدکننده، پیک تحویل، یا فروشنده با استفاده از زنگ در روی خواننده، تماسی را آغاز می‌کند، سیستم صوتی هوشمند بر اساس پاسخ‌های مهمان، تماس را به شخص مناسب هدایت می‌کند.

این سیستم حتی می‌تواند برای هدایت تماس‌ها به تیم‌های ثانویه یا یک سرویس پست صوتی بر اساس در دسترس بودن مستاجر و زمان‌بندی درب برنامه‌ریزی شود.

با سیستم‌های کنترل دسترسی، امنیت ویدیویی و امنیت سایبری، هوش مصنوعی می‌تواند برای کمک به اپراتورهای امنیتی در تعیین مناطقی که نیاز به تمرکز فوری دارند، ارائه هشدارهای هم‌زمان و کمک به تیم‌های امنیتی برای افزایش بهره‌وری خود برای اطمینان از ایمن ماندن شرکت شما و عملکرد خود استفاده شود. بهترین توانایی خود را

 

توانایی تشخیص ناهنجاری ها

یک مثال خوب از استفاده از هوش مصنوعی برای تقویت سیستم‌های امنیتی تجاری، تشخیص ناهنجاری‌ها در شبکه امنیتی و رفتارها است.

به خصوص در شرکت های بزرگ، نظارت بر تک تک نمونه ها در سراسر شبکه برای کارکنان امنیتی ممکن است دشوار باشد، بنابراین هوش مصنوعی مبتنی بر داده یاد می گیرد که تغییرات یا الگوهای خاص را تشخیص دهد.

این ناهنجاری ها ممکن است به شکل رفتارهای کاربر، بسته های داده ارسال شده از طریق شبکه یا تلاش های هک در سیستم های امنیت سایبری باشد.

هوش مصنوعی می‌تواند رفتار غیرعادی شبکه را با استفاده از یک خط پایه از آنچه رایج است و چه چیزی نیست، تشخیص دهد. به عنوان مثال، Ava Aware از هوش مصنوعی در نرم افزار امنیتی ویدیویی خود برای هشدار به کارکنان امنیتی برای تشخیص حرکت یا رفتار غیرعادی استفاده می کند.

اگر هوش مصنوعی متوجه یک ناهنجاری شود، یک پاسخ خودکار به کارکنان امنیتی در مورد تهدید هشدار می دهد و به آنها اجازه ارزیابی و اقدامات مناسب را می دهد. دسترسی از راه دور و اعلان‌های بی‌درنگ به شما کمک می‌کند تا سیستم‌های امنیتی آنلاین و مبتنی بر ابر شما را ایمن نگه دارید، حتی زمانی که تیم امنیتی شما دور از دفتر هستند.

در حالی که هوش مصنوعی در تشخیص ناهنجاری های الگوها و حملات رایج مفید است، اما اثبات احمقانه نیست. حملات پیچیده می توانند امضای خود را پنهان کرده و سیستم های هوش مصنوعی را فریب دهند تا تهدید را نادیده بگیرند.

نظارت و مداخله انسانی هنوز ضروری است و هرگز نباید برای محافظت از سیستم های امنیتی خود تنها به هوش مصنوعی وابسته باشید.

به طور کلی، هوش مصنوعی می‌تواند به تیم شما در شناسایی تهدیدها و ناهنجاری‌ها در سراسر سیستم امنیتی شما در مقیاس بزرگ کمک کند و به تیم‌های امنیتی اجازه دهد تا برای محافظت از شرکت شما  فعالانه و سازنده عمل کنن

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عمومی خبری
نمایندگی فروش پانل گچی جی برد

نمایندگی فروش پانل گچی جی برد گچ برگ جی برد یکی از بروز ترین صفحات روکش دار گچی که به تازگی در ایران شروع به تولید نموده است از لحاظ کیفیت به دو نوع، درجه یک و درجه دو تقسیم بندی میشود. درجه یک از لحاظ قیمت نسبت به درجه …

NFT چیست و چطور کار می کند؟
عمومی خبری
NFT چیست؟ هرآنچه باید در مورد توکن غیرقابل تعویض بدانید

NFT چیست و چطور کار می کند؟ | همه چیز درباره توکن غیر قابل معاوضه ان اف تی

امنیت‌بخشیِ خانه‌های هوشمند
عمومی خبری
امنیت‌بخشیِ خانه‌های هوشمند

شرکت‌های امنیتی برای محافظت از خانه شما در برابر سرقت، آتش‌سوزی و سایر حوادث، فناوری‌های هوشمند –مخصوصاً دوربین‌های مدار بسته- را ارائه می‌دهند. اما همین فناوری‌های محافظت‌کننده خود نیز به محافظت نیاز دارند. در این موقعیت، چطور و با چه چیز می‌توان این امنیت را فراهم کرد؟ ما برایتان این …