آموزش هوش مصنوعی

اجرای موثرتر هوش مصنوعی در آموزش

مجله هوش مصنوعی
آموزش و هوش مصنوعی

خلاصه

استفاده از هوش مصنوعی (AI) در حال حاضر تقریباً در تمام زمینه های زندگی ما مشاهده می شود. هوش مصنوعی یک فناوری پر رونق برای تغییر همه جنبه های تعامل اجتماعی ما است. در آموزش، هوش مصنوعی اکنون راه حل های آموزشی و یادگیری جدیدی را توسعه خواهد داد که در موقعیت های مختلف آزمایش می شوند. اهداف آموزشی را می توان با فناوری های نوین آموزشی بهتر به دست آورد و مدیریت کرد. ابتدا، این مقاله چگونگی استفاده از هوش مصنوعی را برای بهبود نتایج در تدریس تجزیه و تحلیل می‌کند و نمونه‌هایی از این که چگونه هوش مصنوعی فناوری می‌تواند به مربیان کمک کند تا از داده‌ها برای ارتقای عدالت و رتبه آموزش در کشورهای در حال توسعه استفاده کنند، تجزیه و تحلیل می‌کند. این مطالعه با هدف بررسی ادراک معلمان و دانش آموزان از استفاده و اثربخشی هوش مصنوعی در آموزش انجام شده است. نفرین آن و به عنوان یک سیستم آموزشی خوب و دانش بشری تلقی می شود. استفاده خوشبینانه از هوش مصنوعی در کلاس به شدت توسط معلمان و دانش آموزان توصیه می شود. اما هر معلمی بیشتر از دانش‌آموزان با تغییرات فناوری جدید سازگار است. تحقیقات بیشتر در مورد تنوع نسلی و جغرافیایی در مورد ادراک معلمان و دانش آموزان می تواند به اجرای موثرتر هوش مصنوعی در آموزش

Introduction
The educational and learning process has been happening since age. The performance of students and
teachers is estimated based on many criteria. In general, teachers evaluate students for certain
predefined reasons: discipline, creativity, participation, speed of learning, obedience to the teacher,
etc. Among them, the attention to the subjects of the student and strength to reproduce their
understanding in the exam occupies the first place in the list. Marks/grades for the student’s knowledge
of the subject area at the top of the list for many reasons. The important reasons are the
appropriateness that a teacher should evaluate a student based on their responses to questions over a
given time [1].

Measuring other aspects in them requires a thorough effort from the teacher, who is already quite
busy with professional and personal work. To measure their other skills, most teachers use their
preconceptions to make it easy to complete an assessment. Therefore, an appraised student can hardly
use actual skills, knowledge, and abilities. Students value a teacher based on their ability to interact
with students, knowledge, subject matter, level, empathy, and many other factors. In most cases,
students prefer to be teachers‘ favorites, and teachers have always been accused of being biased against

مقدمه
فرآیند آموزشی و یادگیری از سنین بالا اتفاق افتاده است. عملکرد دانش آموزان و
معلمان بر اساس معیارهای زیادی تخمین زده می شود. به طور کلی، معلمان دانش آموزان را به طور قطع ارزیابی می کنند
دلایل از پیش تعریف شده: نظم، خلاقیت، مشارکت، سرعت یادگیری، اطاعت از معلم،
از جمله آنها توجه به موضوعات دانش آموز و قدرت بازتولید آنها
درک در امتحان رتبه اول را در لیست اشغال می کند. نمرات/نمرات برای دانش دانش آموز
منطقه موضوعی در بالای لیست به دلایل بسیاری. دلایل مهم آن هستند
مناسب بودن این است که معلم باید دانش آموز را بر اساس پاسخ آنها به سؤالات بیش از یک ارزیابی کند
زمان داده شده [1].
اندازه گیری جنبه های دیگر در آنها مستلزم تلاش کامل معلم است که در حال حاضر کاملاً خوب است
مشغول کار حرفه ای و شخصی بیشتر معلمان برای سنجش سایر مهارت های خود از آنها استفاده می کنند
پیش فرض هایی برای آسان کردن تکمیل ارزیابی بنابراین، یک دانش آموز ارزیابی شده به سختی می تواند
از مهارت ها، دانش و توانایی های واقعی استفاده کنید. دانش آموزان برای معلم بر اساس توانایی آنها در تعامل ارزش قائل هستند
با دانش آموزان، دانش، موضوع، سطح، همدلی و بسیاری عوامل دیگر. در بیشتر موارد،
دانش‌آموزان ترجیح می‌دهند مورد علاقه معلمان باشند و معلمان همیشه متهم به جانبداری هستند

ترجمه وحید پورچی کنگرلو

دانلودمقاله PDF

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ویروس (ویروس کامپیوتری)
آموزش و هوش مصنوعی
ویروس (ویروس کامپیوتری)

ویروس کامپیوتری کد مخربی است که با کپی کردن خود در یک برنامه دیگر، بخش بوت کامپیوتر یا سند دیگر تکثیر می‌شود و نحوه کار کامپیوتر را تغییر می‌دهد. یک ویروس پس از نوعی مداخله انسانی بین سیستم ها پخش می شود.

طراحی محیط های آموزشی هوشمند
آموزش و هوش مصنوعی
طراحی محیط های آموزشی هوشمند

این مقاله ویژگی‌های کلیدی یادگیری هوشمند و چالش‌های اصلی را که هنگام طراحی محیط‌های آموزشی هوشمند برای حمایت از شخصی‌سازی باید بر آن غلبه کرد، بحث می‌کند. به منظور ادغام محیط‌های یادگیری هوشمند در اکوسیستم یادگیری و زمینه‌های آموزشی، استفاده‌های نوآورانه و رویکردهای آموزشی جدید باید برای هماهنگ کردن یادگیری رسمی و غیررسمی اجرا شوند.

تکنولوژی آموزشی و هوش مصنوعی
آموزش و هوش مصنوعی
7 روش برتر استفاده از هوش مصنوعی در آموزش

هوش مصنوعی به معلمان این امکان را می‌دهد که محتوایی را ایجاد کنند که مناسب دانش‌آموزان‌شان باشد؛ بنابراین معلمان زمان بیشتری برای انجام آموزش بیشتر و تأثیر بهتر بر دانش‌آموزان دارند.