آموزش هوش مصنوعی

۲۵. تکنولوژی برق بی‌سیم

عمومی خبری

۲۵. تکنولوژی برق بی‌سیم

نام تسلا در زمینه علم فیزیک، برق و الکترونیک خیلی مهجور مانده است. گرچه این دانشمند بزرگ در بین افراد جامعه شناخته شده است، اما به اندازه ادیسون از او قدردانی نمی‌شود. با وجودی که اگر در همان زمان حیات به اختراعات او اهمیت می‌دادند، دنیا بیش از چیزی که تصورش را می‌کردید، پیشرفت کرده بود.

او توانایی ارسال برق بی سیم به نقاط مختلف را داشت، فعالیت‌های ابتدایی مربوط به تولید وای فای را انجام داد و حتی سعی داشت ماشین زمان بسازد و در این زمینه یک سری نتایج هم دید. بله این دانشمند بیش از آنچه فکرش را بکنید نابغه و از زمان خودش جلوتر بود!

در حال حاضر هم اگر زیرساخت‌های پیشرفته وجود داشته باشد و استگاه‌های شارژ زیادی تاسیس شوند، می‌توانیم به برق بی سیم دسترسی داشته باشیم. در آن وقت موبایل ما به راحتی در جیبمان شارژ می‌شود و نیازی به کلی سیم‌پیچی برای کار با وسایل برقی نداریم. احتمالا در آینده شاهد چنین تکنولوژی پیشرفته‌ای باشیم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عمومی خبری
نمایندگی فروش پانل گچی جی برد

نمایندگی فروش پانل گچی جی برد گچ برگ جی برد یکی از بروز ترین صفحات روکش دار گچی که به تازگی در ایران شروع به تولید نموده است از لحاظ کیفیت به دو نوع، درجه یک و درجه دو تقسیم بندی میشود. درجه یک از لحاظ قیمت نسبت به درجه …

NFT چیست و چطور کار می کند؟
عمومی خبری
NFT چیست؟ هرآنچه باید در مورد توکن غیرقابل تعویض بدانید

NFT چیست و چطور کار می کند؟ | همه چیز درباره توکن غیر قابل معاوضه ان اف تی

امنیت‌بخشیِ خانه‌های هوشمند
عمومی خبری
امنیت‌بخشیِ خانه‌های هوشمند

شرکت‌های امنیتی برای محافظت از خانه شما در برابر سرقت، آتش‌سوزی و سایر حوادث، فناوری‌های هوشمند –مخصوصاً دوربین‌های مدار بسته- را ارائه می‌دهند. اما همین فناوری‌های محافظت‌کننده خود نیز به محافظت نیاز دارند. در این موقعیت، چطور و با چه چیز می‌توان این امنیت را فراهم کرد؟ ما برایتان این …