آموزش هوش مصنوعی

جزوه آموزشی اسکرچ

جزوه آموزشی اسکرچ
برنامه نویسی

جزوه آموزشی اسکرچ

همه شما بازی کردن با کامپیوتر و انواع بازیهای موبایل و تبلت را خیلی دوست دارید . اما آیا تا بحال فکر کرده اید که ای کاش می توانستید خودتان یک بازی بسازید ، یک بازی شبیه پرندگان خشمگین یا ا یک انیمیشن مثل شرک ؟ یا اینکه هیچ وقت دوست نداشته اید عکس خود را به جای قهرمان بازی مورد علاقه تان قرار دهید و خودتان در بازی باشید ؟!

سازنده زبان اسکرچ ،”میشل رسینک”به همراه تیمش یک زبان برنامه نویسی به نام اسکرچ اختراع کرد که برای کودکان و نوجوانان طراحی شده است و با استفاده از این زبان شما می توانید برنامه نویسی را در یک محیط جذاب یادبگیرید و برای خودتان بازیهای جالبی درست کنید و این بازیها را در سراسر دنیا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و از نظرات آنها درباره برنامه خود باخبر شوید. در حال حاضر در اکثر مدارس سراسر جهان  این نرم افزار آموزش داده می شود.

حتی رباتهای زیادی نیز ساخته شده است که زبان اسکرچ را می شناسند و بوسیله برنامه نویسی اسکرچ قابل کنترل هستند. با یادگرفتن اسکرچ قادر خواهید بود که برنامه نویسی رباتیک را نیز یادبگیرید و وارد جهان پر رمز و راز رباتها شوید!

کمی حوصله کنید تا قدم به قدم با هم اسکرچ را یاد بگیریم و با آن بازی های مهیج درست کنیم.

 

scratch 2.0 tutorial(1)

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

الگوریتم
برنامه نویسی
آموزش الگوریتم دیکسترا کوتاهترین مسیر

در این مقاله قصد داریم درمورد الگوریتم دیکسترا کوتاهترین مسیر صحبت کنیم و این الگوریتم را به صورت گام به گام توضیح داده و همراه با رسم شکل مراحل آن را بررسی کنیم. پس اگر علاقمند به یادگیری این الگوریتم هستید در ادامه با ما همراه باشید.

اخبار ایران تکنولوژی
۷ الگوریتم که هر برنامه نویسی باید بداند

ما چند الگوریتم مرتب سازی در این لیست داریم و Merge Sort یکی از مهمترین الگوریتم‌ها است. این یک الگوریتم مرتب سازی کارآمد بر اساس تکنیک برنامه نویسی تقسیم و تسخیر است.

آموزش و هوش مصنوعی
تکنیک های طراحی الگوریتم

الگوریتم روشی است برای حل یک مسئله خاص در تعداد محدودی از مراحل برای ورودی با اندازه محدود. 
الگوریتم ها را می توان به روش های مختلفی طبقه بندی کرد. آن ها هستند: