آموزش هوش مصنوعی

آپدیت جدید تلگرام با قابلیت های متنوع عرضه شد

عمومی خبری

تلگرام امروز جدیدترین به‌روزرسانی خود را با قابلیت‌های متنوع عرضه کرده است. یکی از این قابلیت‌ها، دانلود منیجر جدید برای کاربران اندروید است که شامل ابزارهای مختلفی برای مدیریت دانلودها می‌شود.

تلگرام همچنین یک منوی الصاق جدید برای کاربران آی او اس معرفی کرده است که امکان انتخاب چندین فایل و عکس برای به‌اشتراک‌گذاری با دوستان‌ را فراهم می‌کند. از طرفی، کاربران اندروید صاحب یک اینترفیس نیمه‌شفاف با هدرهای شفاف شده‌اند که در حالت شب کار می‌کند.

قابلیت بعدی، Live Streaming است که به کانال‌های تلگرامی اجازه می‌دهد تا ویدیوهای زنده را با استفاده از ابزارهای OBS Studio و XSplit Broadcaster پخش کنند.

تلگرام همچنین نحوه لاگین کردن در اندروید و مک او اس را تغییر داده و آن را به صورت انیمیشنی در آورده است. ضمنا شما می‌توانید صفحات تلگرامی مختلف را از طریق مرورگر و حتی بدون لاگین کردن در تلگرام مشاهده کنید.

نظر شما درباره تغییرات جدید تلگرام چیست؟ دیدگاه‌های خود را در بخش نظرات در میان بگذارید.

منبع: GSMArena

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عمومی خبری
نمایندگی فروش پانل گچی جی برد

نمایندگی فروش پانل گچی جی برد گچ برگ جی برد یکی از بروز ترین صفحات روکش دار گچی که به تازگی در ایران شروع به تولید نموده است از لحاظ کیفیت به دو نوع، درجه یک و درجه دو تقسیم بندی میشود. درجه یک از لحاظ قیمت نسبت به درجه …

NFT چیست و چطور کار می کند؟
عمومی خبری
NFT چیست؟ هرآنچه باید در مورد توکن غیرقابل تعویض بدانید

NFT چیست و چطور کار می کند؟ | همه چیز درباره توکن غیر قابل معاوضه ان اف تی

امنیت‌بخشیِ خانه‌های هوشمند
عمومی خبری
امنیت‌بخشیِ خانه‌های هوشمند

شرکت‌های امنیتی برای محافظت از خانه شما در برابر سرقت، آتش‌سوزی و سایر حوادث، فناوری‌های هوشمند –مخصوصاً دوربین‌های مدار بسته- را ارائه می‌دهند. اما همین فناوری‌های محافظت‌کننده خود نیز به محافظت نیاز دارند. در این موقعیت، چطور و با چه چیز می‌توان این امنیت را فراهم کرد؟ ما برایتان این …